2016. június 12., vasárnap

Autópálya a kertben? A srácoknak biztosan nyerő lesz.....

.......és nem kizárólag a srácoknak.

Amikor még kislány voltam (hmm nem éppen tegnap volt), akkor minden nyaram úgy kezdődött, hogy kaptam egy pár köbméter sárga homokot az udvarunkra. Volt egy kedvenc sárga-kék műanyag kis dömperem (igen kisautó, nem baba :) ) és ezzel gyakorlatilag el is voltam egész nyáron. A homokdombocskába alagutat fúrtam, kanyargós hegyi szerpentint készítettem, a bátyám és a szomszéd srácok pedig boldogan beszálltak a játékba. 

Az alábbi képpel szeretnék ötletet adni arra, hogy milyen egyszerűen el lehet készíteni a kertben, udvaron egy autópályát. 
Mi kell hozzá? Kiszuperált gumiabroncs, pvc cső, esetleg egy kis maradék beton vagy térkő, kavics, kisebb növények.....Remek alkalom, hogy az apukák (vagy akár az anyukák) meglepjék az apróságokat, vagy velük közösen készítsék el.

Erkélyre nem javaslom :), de ha van kerted, udvarod akkor mehet a homokszállítmány is (majd jó lesz utána valamire).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése